O Allah, please put this world in my hand and not in my heart for I desire the heart which always remember You all the time. Please forgive me for I have sin.
Verily You are the Most Gracious, Most Merciful

8 Ijah dah besarrrr....

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday Ticker

Yang Di Tunggu Dah Tiba!

Yang Di Tunggu Dah Tiba!
WAFIYAH Cucu ku Sayang - Born 24/12/08, Alhamdulillah!

grow baby grow

Friday, March 07, 2008

Semalam birthday k long - her 21st!

HAPPY BIRTHDAY LONG!!!

ONE SPECIAL DAY, dok fikir2 apa yg special boleh bagi - something to remember by....

Special card for a special daughter on her special day!
Puisi lagi untuk anakku... some special thoughts for a special person.. Moga bait-bait ini akan menjadikan K Long insan yang bertaqwa, sentiasa mensyukuri rahmat dan kurniaan Allah serta lebih menghargai insan-insan yang kan sentiasa kasihkan dirimu.




Tengahari Anfal minta hantarkan Ulya & Zharif, tukar duty, she'll pick them up petang nanti

On the way back, called Lan,tengah jalan balik lepas jumpa Janise.. alhamdulillah! good news.. more on this later, insyaAllah. Janji nak jumpa di Jusco, lunch & ingat nak cari apa2 yg sesuai... nothing...

Tengah makan, Anfal called, tanya Umar ada tak.. oh my gosh! I totally forgot about him! patutnya lepas drop Ulya, amek Umar wat balik.. janji nak gi amek pasni insyaAllah

I had something in mind.. & picking Umar was a good excuse to get away from K Long. Left her in MPH & rushed to Delima Emas after sending Umar home... Hope she likes it .. :)

No comments: